دوباره ایران، دوباره وبلاگ

درس تمام شده. حال دیگر آنقدرها اقتصاددان نیستم. چرا که در سیراکیوز هم به عنوان رشته اصلی روابط بین الملل خوانده ام و هم سیاستگذاری عمومی. وقتی فقط اقتصاد خوانده ای یا مطالعاتت بیشتر در حوزه اقتصاد است، مسایل خیلی ساده ترند. راه حل ها معلومند! زندگی کلا ساده و سرراست است. حالا همه چیز پیچیده تر است. راه حل ها میانه تر و آینده مبهم تر است. اینها مختصرا چیزهایی است که یاد گرفته ام!

اما مهمتر از همه اینکه چند ماهی است به ایران برگشته ام. زندگی به طرز غیرقابل باوری اینجا زیباست! برگشته ام تا ببینم چه باید بکنم. بمانم یا بروم.

خیلی وقت است دیگر در وبلاگ  ننوشته ام. دلیلش درگیری های بسیار در آمریکا بود. از وقتی آمده ام اینجا هم شدیدا درگیر شده ام. از سوی دیگر وردپرس هم فیلتر است و نوشتن آن قدرها در آن راحت نیست. وقت می گیرد. با وجود اقتصاد آنلاین، نوشته های اقتصادی ام را در اقتصاد آنلاین می نویسم. خاطرات و خطرات هم که جایشان اینجا و آنجا نیست.

اما برای گفتن برخی حرف ها هنوز وبلاگ خوب است. سعی می کنم درباره رفتن و ماندن اینجا بنویسم. همچنین راجع به مسایل خاورمیانه و سیاستگذاری در آمریکا هم. خلاصه راجع به هرچیز که فکر می کنم می شود اینجا نوشت.

 

این نوشته در Great links ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای دوباره ایران، دوباره وبلاگ

  1. م. :گفت

    سلام استاد

    من و امثال من، با نوشته های امثال شما جذب اقتصاد و جامعه شناسی و علوم سیاسی شدیم. الان هم در این فضا تحصیل می کنم.
    امید که بیشتر بنویسید. از طریق فید پیگیر نوشته های شما هستم.

    به امید دیدار ( جدی ! )

بیان دیدگاه